2012. március 30., péntek

18*




Chapter 18 - Nézd meg magad!

   HARRY STYLES TITKOS BARÁTNŐJE? Dániában lekapták a friss szerelmes párt, miközben romantikáznak. Legfrissebb információink szerint Skylar Tomlinson a One Direction szívtiprójának új „áldozata”. Mindenesetre nagyon kis meghitt volt a levegő közöttük. De mindehhez mit szól a még mindig jelenlegi barátnő – Caroline Flack?



   - REMÉLEM, NEM GONDOLOD, HOGY MINDEN RENDBEN VAN – HÚZÓDTAM EL TŐLE, MIRE FÉLREBILLENTETT FEJJEL NÉZETT RÁM.
   - Ugyan miért akarnék én bocsánatot kérni, amikor azt neked kellene? – húzta fel az egyik szemöldökét. Ellöktem magamtól, majd két lépést hátráltam. A boldogságot, amit a miatt éreztem, hogy nem vagyok terhes, Harry egy szempillantás alatt romokba döntötte és most a hangulatomra inkább a felhős jelzőt aggattam volna.
   - Most nagyjából ugyanazt elmondom neked is, mint amit Clay-nek is egy pár napja. Hagyj engem békén ezen túl. Ne szólj hozzám, ne érints meg, sőt még csak ne is nézz rám. Boldog vagyok itt Dániában és nem hagyom, hogy elrontsd a boldogságomat. Ne hántogasd fel a múltat, mert, ahogy hallottam a kis történetedet, te sem nagyon tudtad kontrolálni magad részegen – mondtam, majd faképnél hagytam. Visszaültem a kislányokhoz és tovább segítettem nekik gyöngyöket fűzni.



   MÁSNAP REGGEL ÚGY ÉBREDTEM, HOGY VALAMIVEL POFÁN CSAPTAK.  Dühösen ültem fel, mire Gus felült mellém az ágyra és bekapcsolta a tévét, amiben valami dán reggeli pletyka-műsor ment. Nem igazán értek dánul, de a szalagcímet le tudtam fordítani.
   - Harry Styles titkos barátnője? – kiáltottam fel hisztérikusan. – Mit mondanak? Fordítsd, le kér… - ám ekkor bevágtak egy rólam és Harryről készült képet. Pontosabban azt, amelyiken tegnap ölelkeztünk.
   - Azt mondja, hogy lekaptak benneteket miközben romantikáztok. És azt ecsetelgetik, hogy mit gondolhat a „néni”.
   - Leszarom a nénit – mondta dühösen és felpattantam. Megragadtam Gus pólóját és vonszolni kezdtem magam után be a One Direction szobájába. Kicsaptam az ajtót és bekapcsoltam a tévét.
   A fiúk ijedten és álmosan néztek körbe.
   - Ne rám – csattantam fel. – A tévére!
   Mind az öt fiú szeme a tévé képernyőjére szegeződött, ahol még mindig az én és Harry ölelős képe volt, valamint az alatta lévő szalagcím.
   - Gratulálok! – ugrott fel Niall és megölelt, mire én ellöktem.
   - Nem – ráztam meg a fejem.
   - Nem? – kérdezett vissza a szőke szomorúan.
   - Nem – állt fel Harry. – Ezt minél előbb tisztáznunk kell.
   - Akkor megegyezik a véleményünk – morogtam, de hirtelen óriási sikítást hallottunk, majd a szobába berobbant Bills.
   - Skylar, bassza meg! – kiabált miközben egy papírt szorongatott. Istenem, ugye nem a terhességi testben talált valami olyat, ami azt jelenti, hogy mégis terhes vagyok? Ezt az ijedséget olvastam le Gus arcáról is.
   - Mi történt? – léptem közelebb.
   - Nézd meg magad – tolta az arcom elé a papírt. A papíron különböző újságokból kivágott betűk voltak. – Olvasd el, hangosan.
   - Skylar! Ne ijedj meg – annyira! Ez a levél csak a te biztonságodat akarja megvédeni – többek között. Nem akarom, hogy bajod essen, így azt tanácsolom hagyd békén a One Direction-t örökre, vagy én magam csinállak ki. Ki tudja talán még több levéllel, vagy álmodban, vagy személyesen. Esetleg telefonon. Ha szereted a csinos kis testedet és a szép kis pofikádat, no meg az életedet békén hagyod őket! És itt maradsz Dániában. Nem azt mondtad Harry-nek, hogy itt boldog vagy? Den bedste (dán kifejezés; jelentése: a legjobbakat): Egy jóakaró. U.i.: Vigyázz! – a levél végére egyszerre fogott el a nyugodtság és a félelem. Egyszerre voltam nyugodt, hogy nem vagyok terhes és rettegtem is, mert valaki fenyegetőzik.
   - Ezt hol találtad? – kapta ki a kezemből Louis.
   - Az ajtóm alá volt becsúsztatva – ölelt át Bills.
   - Nincs rajta név – jegyezte meg Liam, miközben Louis válla felett leste a levelet.
   - Persze, hogy nincs – csattant fel idegesen mögülem Gus. – Nem engedjük, hogy bántsanak – mosolygott rám.

8 megjegyzés:

  1. dejóólet! fogadjunk Caroline az! :D
    nézz be hozzám, van egy meglepim! ^-^
    http://artatlanpillanatok.blogspot.com/
    xoxo: Lux

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm és... köszönöm.. >.<
    Puszi: Alexa L. Wozde xx

    VálaszTörlés
  3. ohh, ez egyre jobb :D biztos hogy Caroline az? mert nekem nem úgy tűnt, mintha annyira törődne Harry-vel... ami persze nem baj, én örülök neki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dáháháá.. témát adtam az embereknek.. :DD törjétek csak a fejecskéteket. ;))

      Törlés
  4. Legnagyobb mondat:"És azt ecsetelgetik, hogy mit gondolhat a „néni”.- Leszarom a nénit" .. Jóó.xd
    Amúgy most már nem értem, miért kell Harry-nek bunkónak lennie.. :S
    A jóakaró pedig wúúúúúúú. : | :DDD;)
    köviitna.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szhooszi.. öö.. látom unalmadban kommenteltél.. :))♥
      kövitna.. ? :'dd

      Törlés
  5. Áháááááááááááááááááá, ne mááááár!!! OHMYGOD *-* én mindjárt leesek a székről, annyira nagyon jó.!! *-*
    Most akarok kövit, most *-*
    SIEEEESS :D
    xx,
    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öhöh.. de pörögsz.. *-*
      igyekszem. ;))
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés