2012. április 13., péntek

●3●

~A KCA után Harry 33.000, Niall 28.000, Liam 27.000, Louis 25.000és Zayn 23.000 követőt szerzett.


Kapitel 3 – Körülmény

   PERSZE A RÓZSÁHOZ TARTOZOTT EGY KÉZ IS, ÍGY MEGFOGVA AZT, AZ AJÁNDÉKOZÓT BEHÚZTAM A NŐI MOSDÓBA. Reméltem egy személyt, de tudtam, hogy biztosan nem ő lesz az. De mikor aztán tényleg megláttam Őt, kezében egy szál rózsával a szívem újra nagyokat dobbant.
   - Harry… ez… - nem éppen voltam ebben a pillanatban a szavak embere – nője -, de nem is kellett annak lennem, mert Harry, ahogy meglátott megcsókolt. Átölelte a derekamat; a rózsa csiklandozta a bőrömet. Egyik kezemet a karjára, másikat pedig a tarkójára tettem.
   Az idő csak úgy elillant közöttünk, mikor csókolóztunk.
   - Sajnálom, nem éppen a legromantikusabb körülmény – mondta rekedten Harry, miután elváltak ajkaink. – És a virág is a kórházi ajándékboltból van, de…
   - A szándék a lényeg – mosolyogtam és ismét megcsókoltam. Eddigi szilárd pajzsomat egy szál rózsaszínű rózsa rombolta le, s elvesztem. Elvesztem mindegyik tettében. Ahogy zöld szeme megcsillant, mikor belenéztem. Ahogy keze a csípőmre siklik, s megpihen végül a derekamon. Ahogy átnyújtja nekem a rózsát. Ahogyan megcsókol. Ahogy rám nevet.
   - Nem igazán számít a hely – suttogtam a nyakába, amitől megborzongott.
   - De? – húzódott el tőlem.
   - A szag annál inkább – nevettem fel és kissé elpirultam.
   - Nem akartam szólni, hátha neked kényelmes így – vakargatta a tarkóját. Ekkor egy néni lépett be a mosdóba, kissé meglepődött, de ezt hamar kiheverte és szegény Harry-t püfölni kezdte a kisretiküljével, aki erre kifutott a mellékhelységből. Felkacagtam Harry rémült arckifejezésén, majd beleszagoltam a rózsámba.
   - Legközelebb ne itt romantikázzatok – jegyezte meg szárazon a néni és bement az egyik fülkébe. Inkább nem vártam meg, amíg könnyít magán, így kimentem Harry-hez.
   - Lehet, hogy nem látszik, de erős egy asszony – dörzsölgette meg a karját Harry, mire felkacagtam.
   - Adjak rá puszit?
   - Majd este – kacsintott, mire megforgattam a szemeimet.
   - Hogy találtál meg? – érdeklődtem.
   - Gustave mondta – mosolygott. Na, mi van? Hirtelen puszipajtások lettek?
   - Hova tűnt Louis és Gus? – kérdezte Harry, amikor odaértünk a többiekhez.
  
 (Gustave)

   - HAVER FIGYELJ… - KEZDTEM BELE A MONDÓKÁMBA – ÉN TÉNYLEG NEM AKAROK RÁHAJTANI BILLSRE. Ilyesmiről szó sincs.
   - Akkor miért nézel rá úgy? – kérdezte Louis. Kint álltunk a kórház előtt. Meg kell hagyni kicsit hideg volt és az eső szele fújt, de kibírtam. Csak tisztázzuk már végre!
   - Hogy nézek rá? – nevettem fel. – Úgy, mint a húgomra? Mint Skylar-re? Mint egy lányra?
   - Mintha szerelmes lennél belé – hajtotta le a fejét Louis.
   - Már miért lennék belé szerelmes?
   - Kiskora óta jóban vagytok. Becézed őt. Sokat beszélgetsz vele. És úgy nézel rá.
   - Kiskorom óta ismerem, ez tény, de nem vagyok belé szerelmes. Széplány, de már van barátja: TE! Nem rondítok bele senki kapcsolatába, főleg nem akkor, ha nem érzek vonzalmat egyik fél iránt sem – nevettem el kicsit a végét.
   - Ez esetben bocs, a sok ellenszenvért – nyújtott kezet felém Louis.
   - Semmi gond – mosolyogtam és elfogadtam a felkínált jobbot.

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett:)
    Harry édes volt :))Örülök hogy újra együtt vannak Skylar-rel
    Siess!!
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és ígérem sietek.
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  2. szia . :)
    milyen cuki harry és skylar .. :D remélem , hogy sokáig együtt lesznek . :D nagyon jó lett és már nagyon várom a folytatást siess . :D
    puszii ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm és nagyon örülök, hogy tetszett. :)
      hamar hozom. ^^
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  3. szia Alexa!
    Már eléggé régóta olvasom a blogod, de most volt bátorságom és erőm véleményt írni róla. Remélem nem lesz gond, hogyha teljesen kifejtem a véleményem, és remélem örülsz majd neki.:) Szóval elsősorban nagyon tetszik az írási stílusod, talán azért mert hasonló, mint az enyém, de ez ami először megfogott. Aztán a történet alapja is nagyon bejön, főleg az első évadot szerettem nagyon, mert nekem őszintén bevallva a 2. évad vége vagyis a zaklató picit sok. Persze, megtörténhet a valóságban is, meg mondjuk meglepő fordulat a történetben, hogy kicsit krimisebbre vetted a fonalat, de kicsit abszurdum akkor is számomra. De igaziból nagyon élvezem olvasni a történetedet, mert leköt, mondjuk a részek lehetnének hosszabbak, mert sosem elég belőlük, de azt viszont imádom, hogy sűrűn frissítesz.
    A karaktereidet is nagyon szeretem, és jól is vannak kidolgozva. Talán Bills a kedvencem így mindenki közül, mert kicsit hasonlít a személyiségünk, meg irigyelem a pasiját is.;) De amúgy a főbb bandából senki sincs, akinek a karaktere nem tetszene, és szerintem a fiúkat is nagyon jól visszaadod nekünk.
    A mostani fejezet pedig irtó édes lett. Remélem, hogy Harry és Sky most már akadálymentesen együtt lehetnek, de biztos, hogy lesz itt egy-két kiszámíthatatlan fordulat is.:) Egyszóval nagyon szeretem az írásodat!:) Folytasd tovább! Remélem, hogyha ennek vége olvashatunk tőled esetleg egy másik 1D történetet, vagy akár másfélét is.:) Remélem nem baj, hogy kifejtettem a véleményem!:)
    xoxo,
    Carlie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát te aztán jó hosszú kommentet hagytál itt nekem. Hűha... Hozzáteszem 23:15 van, tehát kissé kómás állapotban, de még írtam két befejző féle részt erre a blogra és most igyekszem válaszolni a kommentedre.
      Nem kell nagy bátorságot venni a komment írásra, nem harapok. ;)
      Viszont a krimis vonal megnyilvánulást nem tudom szó nélkül hagyni. Túl sok sorozatot nézek és egyszerűen nem tudtam mit kezdeni az ezek által bennem felötlött ötlettel, így hát beleszőttem, mert ennek nem akartam egy új történetet kezdeni.. Nem is tudtam volna hogyan.
      A karaktereim formáján pedig elég sokáig dolgoztam és örömmel veszem tudomásul, hogy visszaadják mindazt, amit szerettem volna mutatni.
      Amint befejezem ezt a történetet itt a blogon (mivel a gépemen már teljesen kész van) belekezdek egy újba (amit már szintén írni kezdtem a gépemen és már vagy 6 fejezet megvan).
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  4. Kedves Alexa L. Wozde!!!

    NEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!! *-*-*-*-*-*
    Meghalok, olyan nagyon jóóóó. :DDDDDDDDD

    Nagyon, de nagyon gyorsan következőt v. lefejellek (nem foglak) xDD

    Puszillak, IMÁDLAK,

    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves, szeretetteljes Liraa!!:DD
      Látom a hirtelen felindulással még meg is fenyegetsz.. hm.. Nem félek. ;)) A következő rész valamikor a hétvégén jön. Vagy ma, de legrosszabb esetben holnap. ;)
      Kitartás.:DDD
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés