2012. április 17., kedd

●6●

~Harry mikor egyszer részeg volt egy órán keresztül egy macskával beszélgetett.


Kapitel 6 – Szervezz!
   - ÉN IS SZERETLEK – MOSOLYOGTAM BELE A CSÓKUNKBA. Apró puszikat nyomott a számra, majd valaki megzavart minket.
   - Bocsánat – dugta be a fejét Louis. – Leveled jött – nyújtott felém egy borítékot. Nem volt rá írva semmi, sőt még benne sem volt semmi.
   Kérdőn fordultam felé, mire ujjával a boríték belsejére bökött. Idegesen téptem fel a boríték széleit, majd kihajtottam, mint egy levelet.
   - Olvasd fel hangosan – utasított Harry.
   - Ó, drága Skylar! Te azokhoz az értetlen ribancokhoz tartozol, akik nem értenek a szép szóból? Valószínűleg. Meg mondtam, hogy maradj távol a fiúktól, főleg Harry-től, de te csak nyugodtan csókolgatod és virágot is fogadsz tőle. Nem ebben állapodtunk meg. Nagyon nem. Ugye tudod mi történt a drága ki Noraddal? KÓRHÁZ. Tudod milyen kis cuki piros kocsim van, amihez nagyon jól illik Gustave kicsi arcocskája – főleg a szélvédőn, szétfröccsenve. Vagy Bills. Azok a vörös tincsek. Vigyázz kislány; figyellek: Egy jó akaró!
   - Ez egy elmebeteg állat – mondta Harry.

   (Clay)

   AMBERLIE MESTERI TÁRS. Főleg azért, mert az apja kőgazdag, így felbérelt egy magán detektívet, aki majd eljuttatja Skylar-höz az üzeneteket és meg mondja, nekünk mikor mit csinál.
   - Ó, drága Skylar! Te azokhoz az értetlen ribancokhoz tartozol, akik nem értenek a szép szóból? Valószínűleg. Meg mondtam, hogy maradj távol a fiktól, főleg Harry-től, de te csak nyugodtan csókolgatod és virágot is fogadsz tőle. Nem ebben állapodtunk meg. Nagyon nem. Ugye tudod mi történt a drága ki Noraddal? KÓRHÁZ. Tudod, milyen kis cuki piros kocsim van, amihez nagyon jól illik Gustave kicsi arcocskája – főleg a szélvédőn, szétfröccsenve. Vagy Bills. Azok a vörös tincsek. Vigyázz kislány; figyellek: Egy jó akaró! Szerintem így tökéletes – olvasta fel nekem Am a levelet, amit nagy nehezen, de beleírt a borítékba.
   - Tökéletes, te drága merénylő – kacsintott rá. Adok Skylar-nek egy hetet és az enyém lesz.
  
   (Harry)

   SKYLAR AZ UTÓBBI NAPOKBAN NEM IGAZÁN ALUDT, ÍGY LOUIS-SZAL LEFEKTETTÜK. Azonnal el is aludt.
   - Harry ugye tudod, hogy jövő héten lesz Skylar születésnapja. A tizennyolcadik – fordul felém komolyan, a folyosón Lou.
   - Jövő héten már július ötödike lesz – ijedtem meg.
   - Igen – bólintott. – Kellene neki valami meglepetés bulit szervezni itt a házban. De csak valami diszkrét, zártkörű szeretet ünnepet.
   - Egyetértek – bólintottam. – Bemegyek a kórházba és beszélek Nora-val.
   - Tehát benne vagy?
   - Ez csak természetes – mosolygott Nora. – Ez Skylar tizennyolcadik születésnapja. Ki nem hagynám a buli szervezést. De egyet jegyezz meg – mutatta fel az ujját, majd vészjóslóan megrázta azt – titokban kell tartanunk. Nem tudhatja meg és bármennyire is fáj, kicsit hanyagolni kell. Mintha elfelejtettük volna.
   - Megpróbálhatom – húztam el a számat.
   - Két nap múlva hazaengednek, úgyhogy be tudok segíteni nektek.
   - Költözz be hozzánk. Van elég szobánk. És Liam is szívesen látna – kacsintottam rá, mire mélyet sóhajtott.
   - Liammel kérlek hagyj.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Clay és Amberlie nagyon szemét!!!
    De annak örülök hogy Harry és Skylar újra együtt vannak és ami a képen van írás az naon nagy :D
    Siess!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát igen azok.. :SS
      sietek.
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  2. Nagyon izgi rész volt,főleg az tetszett,hogy végre Skylar és Harry együtt vannak.Viszont ez a titkos jóakaró-akit mi már ismerünk-nagyon kiakaszt.Remélem,hogy kiderül a turpisság és nem kell a többieknek is balesetet szenvednie,elég volt Noraval.Csak így tovább:)
    Ilona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, hogy minél több izgalom és Sky&Harry legyen benne, ne aggódj. :)
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés