2012. április 19., csütörtök

●7●

~ Harry Éhezők Viadala rajongó.


Kapitel 7 – „Megyünk gyúrni…”

   ÉLETEM TALÁN LEGFURCSÁBB EGY HETÉT ÉLTEM ÁT. És bár Nora-t kiengedték a kórházból még sem láthattam őt. Sőt… többnyire a többiekkel sem találkoztam egyszerre. Mindig csak egy vagy esetleg két ember volt itthon. Viszont a mostani helyzet volt a legfurcsább. Még a szüleim sem hívtak!
   Elvileg ma jönnének haza, de nem hívtak. Próbáltam őket hívni, de ki voltak kapcsolva. Sajnos vagy nem sajnos nincsenek itt és szerintem egy darabig ismét nem is lesznek. Ez olyan érzés, mintha az életem egy sorozat lenne, amiből kiírtak egy pár szereplőt.
   Ahogy megszoktam ma reggel sem feküdt mellettem Harry mire felébredtem. A konyhában pedig csak Zayn-t, Liam-et és Niall-t találtam. Leültem egy a bárpult előtt található székre, majd sandán rájuk néztem.
   - És hova mentek ma? – érdeklődtem, hiszen tudtam, hogy ma is itt hagynak.
   - A konditerembe – vigyorgott Niall.
   - Gyúrunk egy jót – mondta Liam is.
   - Ja… Izom tömeg növelek – pózolt Zayn és egy hattyút imitált a kezével. A szám sarka kicsit megrándult felfelé, de nem mosolyogtam egészen.

   (Clay)

   FRÁSZBAN VOLTUNK. Én is, Amberlie is, sőt még a detektív is.
   - Még egyszer mondom kisasszony, hogy nem tudom, mire készül Mr. Styles. Már egy hete követem, de nem jutok semmire – ecsetelte a magánnyomozó.
   - A legközelebbi alkalommal – csúsztat oda neki egy sárga borítékot Amberlie – fényképezzen is. Sőt… hangfelvételeket és videókat is kérek. Csak kövesse és tegye, amit mondtam. A többiek elintézem én és a társam – pillantott felém, mire hevesen bólogattam.
   A telefon sípolása szakította meg a beszélgetést. Megnyitottam az új rendszerüzenetet.

Mai esemény: Skylar Tomlinson születésnap.

   El is felejtettem. Megböktem Amberlie karját, s mikor felém fordult megmutattam neki, mi van írva a kijelzőre. Bólintott és elővette mindkét telefonját. És pötyögni kezdett. Az egyik az övé volt, a másik pedig a Jó akaróé. Én is küldtem Skylar-nek egy üzenetet.

   (Harry)

   Éppen A NANDO’S-BAN ÜLÜNK MIND A HETEN ÉS TÁRGYALJUK A MAI ESTÉT. Ma van a nagy nap! Ma van Skylar 18. születésnapja és az a legrosszabb, hogy nem lehettem én az első, aki felköszönti, mert meglepetés buli lesz.
   - Harry te pedig feltartod Skylar-t, amíg mi mindent előkészítünk a bulihoz – mutatott rám a bolyhos tollával Bills. Hogy én mennyire utálom ezt a tollat.
   - Úgy van Hazza – bólogatott Louis, majd lemutatott az ő tollával, amin egy répa himbálózott, a lábamnál lévő szatyorra, amiben Skylar ajándéka rejlett. – És odaadod neki ezt a csodálatos ajándékot.
   - Most hívott fel Skylar anyukája, hogy a hátsó ajtón mentek be a házba és hogy mi is ott menjünk majd be – jött vissza Nora azt asztalhoz, mert időközben kiment.
   - Akkor én indulok is – álltam fel. – De ezt itt hagyom nektek – tettem fel az asztalra a szatyrot. – Majd a bulin adom oda.

   (Skylar)

   MIUTÁN A FIÚK ELMENTEK KONDIZNI HÁROM ÜZENETET KAPTAM.

Boldog születésnapot Skylar! Sajnálom, hogy nem beszélsz velem. Szívesen mondtam volna el neked személyesen. Clay

Boldog szülcsi napcsit. Amberlieeeeeeeeee


Isten éltessen drágám. Üdv: Egy jó akaró.


   Hogy mi? Születésnapom? Nekem? Ma? Mi a fene ütött az emberekbe? Odamentem a naptárhoz, ami valóban július ötödikét mutatott. Még jobb! Mindenki itt hagyott a tizennyolcadik születésnapomon, egyedül. A három legrosszabb személy tudott csak rám gondolni.
   Ekkor csengettek. Reméltem semmi további meglepetésben nem részesülök.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett:))
    Kíváncsi vagyok a bulis fejezetre:D
    Remélem a jó akaró nem rontja majd el :/
    Siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      Talán nem fogja elrontani.. kitudja. ;)
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  2. Sziia.:D
    "izom tömeg növelek." natakarooooooooodj.xddd :"DD
    A jóakarók iszonyú szemetek Harry meg a többiek meg tök aranyosak.
    Ezaz.!;d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia. :D
      pusztúúúúsz.. xd
      amúgy.. a véleményedet nagyon.. értelmesen fejtetted ki.. xd

      Törlés