2012. április 30., hétfő

●13●

~ Louis alvajáró és egyszer Niall úgy találta meg, hogy az éjszaka közepén a folyosón énekelte a "Dzsungel Könyvét".

Gyerekek könnyekig hatódtam a kommentjeitektől. Remélem ez is tetszeni fog nektek.
Puszi: Alexa L. Wozde xx



Kapitel 13 – Biztonságos tudatlanság

   (Harry)

   Délután nyúzottan keltem, méghozzá arra, hogy Louis káposztával dobál.  Felpattantam és kilökdöstem az ajtómon. Ha már ébren vagyok, át megyek meglátogatni Skylar-t. Reggel ő ébresztett fel, de sikeresen átaludtam a napot, így már öt óra volt. Ruhában aludtam, így az átöltözést már kipipálhattam.
   Leügettem a lépcsőn, majd átmentem a szomszéd házba.
   - Jó napot – kiabáltam, ahogy benyitottam a nyitott házba.
   - Harry veled van Skylar? – futott elém az anyukája.
   - Nem. Én is őt jöttem meglátogatni – mondtam zavarodottan. A telefonom csörgése szakított meg az idegességemet. Egy SMS…

„Mennyit jelent Ő neked? Nem pénzre értem? Képes lennél feladni a szerelmet és mással leélni az életed, csak azért, hogy ne öljem meg a barátnődet? Képes lennél rá? Csak mert nálam van a drága Skylar-ed. Mindenki drága Skylar-e. Nem ez volt az utolsó SMS, amit tőlem kaptál hidd el, amíg nem kapom, meg amit akarok (ami két dolog: 1. Skylar holtan, 2. TE) addig üzenetekkel foglak bombázni. És én mindig megkapom, amit akarok. Rajtad múlik melyik lesz. Beérem csak az egyikkel is. Ha nem az egyik, akkor a másik, de sohasem maradok nyeremény nélkül. Üdvözöl és csókol: Egy jó akaróD!

   Úgy éreztem elsápadtam. Szédültem, izzadt a tenyerem és tompán hallottam. Skylar apja rázogatni kezdett és kérdezte, hogy mi a baj. A kezébe nyomtam a telefonomat, majd kirohantam a házból egyenesen a miénkbe.
   - Nagy baj van – üvöltöttem el magam, pedig a bejárati ajtó még be sem csukódott mögöttem. Mind a négy fiú felém kapta a fejét.
   - Terhes? – röhögött fel Niall, mire Louis fejbe vágta.
   - Nagyobb baj.
   - Te vagy terhes? – röhögött fel Zayn, mire türelmetlenül elordítottam magam.
   - Skylar-t elrabolták! Ahelyett, hogy vicceket csináltok inkább kapkodjátok fel azokat a formás seggeteket és segítsetek – azonnal felpattantak, majd libasorban mentük át Skylar szüleinek házába.

   - Már felhívtam a rendőrséget – fogadott minket az apja. – Azt mondták pár perc és itt vannak.
   - Hol van Mrs. Tomlinson? – érdeklődött Liam.
   - Nem érezte jól magát. Lefeküdt pihenni – mondtam, majd csengettek. Zayn állt a legközelebb, így ő nyitott ajtót a rendőröknek. Két tiszt lépett be a házba, majd mindannyian a konyhába mentünk, ahol megmutattuk nekik az üzenetet.
   - Ezek mikor kezdődtek? – érdeklődött az egyik, akinek erősebb testalkata és körszakálla volt.
   - Én most kaptam ilyet először, de a barátnőmet több hónapja zaklatják – hadartam el, miközben az ujjaimat tördeltem.
   - Már korábban a rendőrséghez akarunk fordulni, de Skylar nem engedte – rázta a fejét Louis.
   - Ráadásul ők voltak azok, akik autóbalesetet okoztak egy vörös Audival – mondta Liam.
   - A járművet azóta is üldözzük, de így még inkább megerősítjük a figyelmet – mondta a másik, akinek csupasz volt az arca, ám szintén testesebb volt.
   - Ne aggódjon Mr. Tomlinson, megtaláljuk a lányát – veregette meg a vállát.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Amberlie és Clay nagyon nagyon nagyon szemetek! Gyűlölőm őket!!
    Remélem Skylar-nek nem esik baja és hogy Harry nem fog bedőlni Amberlie-nek!
    Siess,de nagyon!
    Puszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik hoznom kell a szokásos idegesítő monológomat: Ki tudja mit hozhat a jövő?!! xd
      Igyekszem.
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  2. hát ezaz.. Ki tudja mit hoz a jövő.. te most komolyan elraboltattad Skylert?? Az ötlet jó, de teljesen lázban vagyok, megint csak azért, hogy mit hoz a jövő! :) áááá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem minél eredetibb lenni a történetben, ha ehhez az kell, hogy Skylart elrabolják... akkor hopp.. már el is tűnt. :"DD
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  3. Azért én jót röhögtem ezen a 'szomorú' részen is.. problem.?:'D
    i like it.;D
    köviit.

    VálaszTörlés