2012. április 2., hétfő

20*

Közérdekű közlendőm van! :)) Emberek-emberek, hát itt van az utolsó fejezet. ;) Mármint még lesz egy utószó, amiben lelepleződik az a titkos jóakaró, de már félig készen van a gépemen a 3. évad, úgyhogy remélem akkor is velem maradtok majd. :D Ezt a történetemet 3 évadosra terveztem, így a következő évad lesz egyben az utolsó is. De a From the moment I met you ~ everything changed c. történetem után kitaláltam még egy One Direction-ös történetet Before you leave me today címmel. Lesz bőven az én írásaimmal. Talán még elegetek is lesz belőle. ;)
Puszi: Alexa L. Wozde xx


 U.i.: Az új évad valószínűleg húsvét után fog felkerülni. Remélem megértitek. :D


Chapter 20 - Vége!

   AZ ÉLET FURCSA JÁTÉKOT ŰZ, S MINT EGY VADÁSZ JÁTSZIK AZ ÁLDOZATAIVAL. Életeket vesz el, s néha ad is. De igazából csak pánikra és félelemre ad okot.

 
   Két órával járunk eme gondolatom előtt. Két óra. Ha belegondolunk nem is olyan hosszú idő az. Ám mégis… megváltoztat egy egész életet.
   - Skylar ne aggódj – karolta át a vállamat Zayn. – Minden rendben lesz. Nem engedjük, hogy bárki bántson téged.
   - Köszi, Zayn – hajtottam a vállára fejemet. Mély, szakadozó lélegzeteket vettem. Már öt perce abbahagytam a sírást, de a pánik még mindig ott volt bennem. Nem akartam visszagondolni arra a dologra, hogy valaki fenyeget engem, de egyszerűen újra és újra fel kellett idéznem magamban minden sort, hogy fel tudjam fogni.
   - Figyelj Skylar – suttogta a fülembe Zayn. – Azért a dologért… bocsánatot szeretnék kérni tőled.
   - Részegek voltunk.
   - Csak szeretnélek megkérni, hogy csinálj egy… izé… ezt így egy kicsit gáz kérni, de… - motyogott zavartan Zayn. Ritka pillanat, de elvörösödött.
   - Már megcsináltam egy tesztet – mosolyogtam rá. – Nem vagyok terhes.
   - Ez esetben – mondta és egy hatalmasat sóhajtott, mire a többiek felénk fordultak. Zavartan felnevetett, mire én is követtem a példáját.
   - Nézzünk inkább tévét – mondta Harry és leült mellém az ágyra kezében a távirányítóval.
   - Azt hiszem, most adják az MTV-n a Valaha kövér voltamot – mosolyogtam rá.
   - Tényleg azt akarod nézni? – vonta fel a szemöldökét.
   - Miért ne? – rántottam meg a vállamat.
 



   - A LONDONI REPÜLŐTÉREN EGY TAXIBA BELECSAPÓDOTT EGY AUTÓPÁLYA FELÖL ÉRKEZŐ SZEMÉLYGÉPJÁRMŰ. A taxiban a sofőrön kívül egy fiatal lány is ült, akit most súlyos sérülésekkel kezelnek a londoni airways kórházban, viszont a taxisofőr útban a kórház felé elveszítette az eszméletét és kómába került. A fiatal lányon még egy jó pár műtétet el kell végezniük. A balesetet okozó piros Audi eltűnt a helyszínről. A rendőrségkőrözést adott ki ellne – futottunk bele egy angol adó híradójába. Mindannyian lélegzet visszafojtva hallgattuk az eseményeket.
   - Istenem – mondta Bills. – Lehet, hogy ismertem. Mi van, ha ismertem?
   - Bills, London nagy – tette a hátára a kezét Gus. – Nagy az esély arra, hogy számunkra ismeretlenek voltak.
   - És mi van, ha Nora volt az? – suttogta Bills.
   - Nem Nora volt – állt fel Liam indulatosan.
 



   BILLS KICSI KIBORULÁSA UTÁN ADRI, GUS ÉS ÉN VISSZAMENTÜNK A SZOBÁNKBA. Az első dolgom az volt, hogy levetettem magam az ágyamra.
   Észrevettem, hogy van egy új üzenetem, így kezembe vettem a telefonomat és megnyitottam az Ismeretlentől kapott üzenetet.
   „Én próbáltalak figyelmeztetni. De tessék itt egy kész érv, bizonyíték és okozat: egy barátnő elintézve. Ne akard, hogy meghaljon. Tudod, van nálam olló, bármikor elvághatom a kis Nora oxigén pótlását a kórházban. Köszönöm kérdésed a piros Audim a garázsban jól érzi magát. Üdv.: Egy jó akaró”.
   Átrohantam a fiúkhoz.
   - Nora volt az… - nyögtem ki. Liam azonnal felpattant és kivette a kezemből a telefonomat, majd hangosan felolvasta.
 

12 megjegyzés:

  1. Istenem..Istenem!!
    annyi biztos hogy ez a bizonyos "jóakaró" egy nagy szemétláda!
    szegény Nora :(
    Annyira kár hogy vége :( De viszont alig várom a negyedik évadot:))
    siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a következő harmadik évad után nem lesz már folytatás, mint leírtam. :) Csak egy új történetet fogok majd kezdeni, amint befejeztem ezen a harmadik évadot.
      hozoom. :))
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
    2. Bocs azt akartam írni hogy harmadik :/

      Törlés
  2. uhm... miért van olyan érzésem, hogy nem tudom ki az a jóakaró? mármint, először Caroline-ra tippeltem, de lehet hogy nem ő az, mer te kitalálsz valami csavart a történetbe.. ezt nem azért mondom, hogy ha Caroline az, akkor unalmas lenne, mert nem, hisz kitelik tőle, csak nem igazán tudom mire számíthatok tőled. nekem egyébként Nora nem szimpatikus, úgyhogy nem érintett nagyon közel a kórházba kerülése ><
    p.s.: a kép Harry-ről oldalt valami haláli xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű.. Casey.. hm.. majd még kiderül, hogy ki az a jóakaró. Nem mondok semmit. Erről tényleg nem. Esküszööm. :DD
      És ígérem, hogy holnap meg fogjátok tudni, ki is az a jóakaró.
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  3. anyáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááám :OOO nagyoon jóó mint a többi :) várom a harmadik évadot és az új blogodnak is rendszeres olvasója leszek :D
    puszi Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök. Nagyon remélem, hogy rajtad kívül még lesznek mások is, de így egy rendszeres már tuti. ♥
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  4. Szia! Jíhá 3. Évad ez olyan mint a mennyország... Nagyon siess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha.. *.* Holnap hozom. :33
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  5. Zayn aranyos volt, amiért aggódott még, ha kicsit későn is..:D:SS
    A jóakaró pedig..wáá. :S Caroline túl szőke az ilyesmihez..;D
    Nagyon várom, hogy legyen már a 3. évad.! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dráám.. sohasem lehet tudni, hogy ki az. :))♥
      Pusziiii♥

      Törlés