2012. április 3., kedd

Utószó*

Hát elérkeztünk az évad utolsó aprócska részéhez. Lehullik a lepel a titkos jóakaróról, remélem sikerült meglepetést okoznom ezzel. Kihangsúlyozom, hogy nem a szavazás eredménye miatt lett az, aki. Ez a fejezet már talán egy hónapja készen van. ;) Csak kíváncsi voltam a véleményetekre.
Új fejezet (Előszó): 2012. április 10.
Új kinézet (3. évad): 2012. április 7.

Valamint én és pár barátnőm órákon is aktívkodunk és rengeteget rajzolunk. Leginkább Nóricii mutatja ki a történet irányába a rajongását. A kisebb szünetben a blogon megosztom majd ezeket a képeket. :D
Puszi: Alexa L. Wozde xx
U.i.: Remélem tetszik az új kinézet xx.





Utószó (Clay)

   - SZERINTEM MI ZSENIK VAGYUNK – ÜLT BELE AZ ÖLEMBE AMBERLIE.
   - Talán egyszer még díjat is kapunk – vigyorodtam rá. Kétségkívül nagy ötlet szétválasztani őket, hogy mi külön-külön megkaphassuk őket.
   - Jól vezetsz Clay – kuncogott, miközben puszit nyomott a nyakamra.
   - Te pedig iszonyatosan jól tudsz fenyegető üzeneteket írni – simogattam a combját.
   - Szerintem itt az ideje SMS-t írni Sky-cicának – kacsintott, majd felpattant az ölemből és pötyögni kezdett.
   - A levél?
   - A portás azt mondta nem hajlandó még egy ilyen levelet írni „Tomlinson kisasszonynak” – gúnyolódott, mire felnevetettem. - „Én próbáltalak figyelmeztetni. De tessék itt egy kész érv, bizonyíték és okozat: egy barátnő elintézve. Ne akard, hogy meghaljon. Tudod van nálam olló, bármikor elvághatom a kis Nora oxigén pótlását a kórházban. Köszönöm kérdésed a piros Audim a garázsban jól érzi magát. Üdv.: Egy jó akaró” – olvasta fel hangosan Amberlie, amit elküldött Skylarnek.
   - Biztos lesz a sikerünk – ült vissza a lábamra.  – Én megkapom Harry-t, te pedig Skylar-t.
   - Az ügy végére szabályosan a karjaimba fog menekülni – nevettem.



18 megjegyzés:

  1. Szia!
    Leesett az állam!
    Pont ez a kettő akire nem gondoltam :O
    Amberlie-t még megértem,mert ő mindig is utálta Skylart,de Clay???? :O
    Már alig várom az ápr.10-ét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor most boldog vagyok, de nagyon. :DD
      Április tíz ünnepnap lesz a blog történetében. ^^
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  2. Úgy látom a következő évadban lesz kit agyon ütni :D
    Már nagyon várom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak hajrá! Adjak valami ütő eszközt?!
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  3. Pont ez a kettő az akikre nem is gondoltam.
    Ahogy olvasom a fejezetet.. húúú
    Nem gondoltam volna, hogy Clay ilyen lenne vagy ilyenre rá lehetne venni.
    Nagyon várom már az új évadot. Hajrá. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen... A szereplők nagyon jól álcázzák az igazi tulajdonságaikat. :D
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  4. Ez most komoly? Clay meg Amberlie? én hogy megmondtam hogy nem Caroline az :D de hogy fogom én kibírni azt a 7 napot... remélem a következő évad részeit is ilyen gyakran hozod. ahogy azt is, hogy végre valahára összejön Harry és Skylar, mert most tűnt fel, hogy ebben nem is voltak egyszer se együtt, csak ugye az a pár csók :/
    Puszi, Casey

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát... Igazából a harmadik évadba már úgymond nem tudok sok mindent tenni, így az biztosan kevesebb lesz, mint a megszokott 20+2 rész. most lesz valamennyi, ami kevesebb, mint húsz+2 rész.. :/
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  5. Jóóó.:DD
    Clay és Amberlie jók együtt..mármint na. értik a dolgukat..:Dxd:SS mondjuk azon gondolkozhatok egy csöppet, hogy akkor most ők együtt vannak.? de más kell nekik.? jól értelmezem.?:D (h)ero.
    Ja, és most már értem, hogy miért fényképezgetted a füzetecskémet.:'DD
    szombatot akarok már.! aztán keddet.! nagyon tetszenek a képek bal oldalt.:D Louis nagyon édes. *-*
    kíváncsi vagyok a 3 évados ismertetőre is.. nem tudom elképzelni mit foglalsz bele..:\:DDD
    imádom.! legyen már kedd.! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. yóóóóó társ. ;D
      mondom, hogy nincsenek együtt most komolyan nincsenek együtt.. Ez csak ilyen furcsa alkalmi valami, amit még én sem értek nagyon.. :S pedig én írom !! De ez a két szereplő nagyon akarta ezt a részt.. :S xd ♥

      Törlés
  6. De gonoszvagy.. :DD tényleg.. az Amberlie és a Clay együtt vannak?? :DD mert az Utószóból nekem úgy jön le... vagy egyszerre akarnak mindketten rosszat?? :DD mi lesz a Norával?? :DD mér ő szenved?? :DD
    3. évadot... :DD gyorsaan. :DD már kiváncsi vagyook. :DD
    Nórikaa.. :DD a Liam is aranyos.. :DD :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok gonosz.. :)) És mondom neked is, hogy nincsenek együtt. : d
      A 3. évad meg csak kedden jön. :P

      Törlés
  7. most találtam meg a blogod, és nagyon tetszik!
    ez a rész pedig... jól megdöbbentem, az tuti!:D nem számítottam rá, hogy Clay az:o ráadásul nem Amberlievel:o és akkor most ők kajak együtt vannak?
    nem mondom, jól felkeltetted a kíváncsiságom*-* úgyhogy már nagyon várom a 3. évadot!:) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó, hogy szereztem egy új olvasót! :33 A harmadik évad csak kedden jön. :) És Clay és Amberlie kenura, de nincsenek együtt. :))
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  8. iszonyatosan jooooo :) tegnap találtam rá és nagyon tetszik!:) folytasd minél előbb :)) amúgy nemis gondoltam vna h Amberlie és Clay van a dolgok mögött ..pedig tudhattam volna :O alig várom hogy végre összejöjjenek már megint Harry-vel mert rossz ez így..:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tegnap találtál rá, akkor neked nem kell annyit várnod az új fejezetre,mint a többieknek kell. Holnap hozom az előszót. :DD
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  9. Szia! Elképesztően imádom a blogodat,ezért van itt egy kis meglepetés neked.Kaptam egy díjat,amit tovább kell küldenem a kedvenc blogjaimnak.A három közül te vagy az egyik. Bővebben : http://stolemyheartniall.blogspot.com/2012/04/dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :)
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés