2012. április 10., kedd

●Előszó●

~Egyszer egy "véletlen" srác házában ébredtem fel és nem igazán tudtam, hogy ki az...


Előszó (Louis)

   NEM ISMERTEM ANNYIRA NORA-T, AHHOZ, HOGY ÚGY AGGÓDJAK, MINT AHOGY SKYLAR-ÉRT AGGÓDTAM. És aggódom most is… Olyan rossz látni, hogy teljesen kikészül. Először leveleket kap, aztán az a valaki még a legjobb barátnőjét is ki akarja nyírni. Én meg persze aggódhatok mindenért és még a hangulatot is próbálhatom feldobni.
   Aggódhatom – 1. – Skylar miatt, hogy nehogy esetleg „túlaggódja” magát, - 2. – Liamért, aki szintén az idegösszeomlás szélén állt (hisz’ valamilyen szinten szereti Nora-t, csak azt nem árulja el nekünk, hogy min kaptak össze. 3. – Bills-ért, aki szintén Nora miatt aggódik és – 4. – szintén Bills miatt, mert ez a Gus gyerek, aki szintén jött velünk (miért is ne jönne?), már gyerek kora óta ismeri őt. Ahogy ránéz, ahogy megszólítja, ahogy sandán rámosolyog.
   Legszívesebben kiugranék a repülőből, hogy kellő löketet kapjak. De hogyan jutnék akkor vissza a gépre?
   Skylar-re pillantok, akinek eme lelkiállapotában az sem tűnt fel, hogy éppen Harry barátom kezét szorongatja, aki próbálja leplezni az örömét ez irányába. Skylar másik oldalán Zayn ült. Zayn mellett Gus, s mellette Niall. Mellettem Liam, s másik oldalam Bills foglaltak helyet. Adrian nem tudott jönni, mert valakinek segítenie kell a táborban.

6 megjegyzés:

  1. Eddig még megjegyzést nem igazán írtam neked,de szeretném tudatni,hogy nagyon tetszik ahogy írsz.Igazából én megakartam várni míg a 3.évad 1.részét felteszed aztán osztom meg véleményem elsőnek de ha az embernek tetszik valami azt minnél lelőbb tudassa a másikkal de azt hiszem jobb ha tudod nekem annyira elnyerted a tetszésem,hogy egy díjjal jöttem eléd:http://recovery-dorothee.blogspot.com/2012/04/ujabb-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ilona!
      Őszintén mondom örülök, hogy nem vártál a véleményeddel. :D
      Nagyon örülök, hogy tetszik és, hogy így vélekedsz a "kommentelésről" is.
      A díjat pedig nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm.
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  2. Akkor én is a kedvedben járok és kommentelek egyet..;D
    Bírom Louis szemszögét. Lehetne még több belőle. Ki tudja mi van ennek az elmebetegnek a fejében..:|
    Aranyos volt, hogy Harry hogy örül a fejének. Kis göndör. *-*
    Bills plusz Gus.? Nyeeeheeee.
    ~ a fact az elején pedig üt. egyszer majd talán kipróbálom.. egy idegen srácnál ébredni..;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágaságom, te olyan részeg leszel meg másnapos, hogy még az ismerőst is ismeretlennek fogod nézni.. khm.. május 11. :DD♥

      Törlés
  3. ohohh :D
    ez tetszik. Skylar Harry kezét szorongatja *beleharap a szájába*. van remény, hogy hamar összejönnek :D
    úgy néz ki kibírtam eddig a blogod nélkül.. de mivel eddig megvárattál, gyorsan hozd ám a frisst!
    és Louis nagyon aranyos ahogy féltékenykedik Gusra :3
    és még egyszer: tényleg. siess. a. frissel.
    Puszi, Casey

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hűűha.. a remény tüze? Csaknem? :OO :)) Holnap hozom a frisset. :DDD
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés