2012. április 23., hétfő

●9●

~ Zayn, amikor ideges harapdálja a száját.


Kapitel 9 - Kívánság

   HARRY LÉPETT MELLÉM. Átnyújtott egy nagy dísztasakot, majd várta a reakciómat. Belenéztem. Először egy fürdőruhát láttam meg. Fehér alapon rózsaszín virágokkal. Majd egy ruhát. Szintén fehér volt, ám vékony és lenge egy barna övvel a derekán. És a tasak alján egy kis dobozkát találtam. Letettem a tasakot a földre, majd kivettem belőle a dobozt és kinyitottam. Benne egy gyönyörű szép nyaklánc volt, amin egy rózsamedál függött.
   - Köszönöm – öleltem magamhoz Harry-t.
   - Szeretlek – suttogta a fülembe, amitől felállt a tarkómon a szőr.
   - Én is szeretlek – megcsókoltam. Ki tudja? Talán ez volt az első alkalom, hogy én csókoltam meg őt és nem fordítva.
   - És most jöjjön a torta – kiabált Bills, amint a konyhából kihozott egy kétemeletes kék színű tortát, amin tizennyolc szál különböző színű gyertya és két tűzijáték égett.
   - Kívánj valamit – mondta Louis.
   Bárcsak minden mindig ilyen boldog lehetne.
   És elfújtam a gyertyákat.


   A TÁRSASÁG ÖNFELEDT VOLT ÉS VIDÁM – ÚGY AZ ÖTÖDIK SÖR UTÁN MAJDNEM. Én tanultam a leckéből és csak egy pohárral ittam meg. Na azért annyira én sem javultam meg.
   - Nem megyünk fel? – kérdezte Harry. Kicsit megijedtem. Harry láthatta ezt. – Túl nagy itt a hangzavar. Beszélgessünk egy kicsit.
   Hogy milyen buta vagyok?!
   - Rendben – mosolyogtam és felmentünk a szobámba (?). Csak az lehetett. Anyáék elhozták nekem a cristeli szobámat.
   - Miről beszélgessünk? – ült le Harry és belehúzott az ölébe.
   - Nem tudom – adtam puszit a szájára.
   - Pedig egész jó témát adtál – nevetett Harry és megcsókolt. Beleborzongtam a csókjába. Jól esett, ahogy egyre erősebben csókolt, majd ledöntött az ágyra.
   Később csak arra figyeltem fel, hogy már nincs rajtam és rajta póló.


   REGGEL KIPIHENTEN ÉS VIDÁMAN ÉBREDTEN. Jobb oldalamra fordultam, ahol összetalálkozott a tekintetem Harry-ével.
   - Szia – mosolyogott rám és megcsókolt.
   - Jó reggelt – viszonoztam mosolyát, majd felültem.
   - Ugye tudod, hogy tudják? – ölelte át a derekamat Harry.
   - Jó lenne, ha nem tudnák – sóhajtottam. – Egész végig azt hallgathatnánk.
   - Tagadjuk le? – vigyorgott Harry.
   - Ha beveszik… - mosolyogtam.
   - Amúgy a tegnap este… - vigyorgott még jobban Harry.
   - Eszméletlen volt – csókoltam meg, majd kikeltünk és felöltöztünk.
   Ahogy leértünk a konyhába két vigyorgó fejet láttunk magunk előtt.
   - Jé, lejött a szerelmes pár, akik nemrég létesítettek nemi kapcsolatot – nézett ránk boldogan Louis. Ő komolyan a rokonom?
   - Ne magatokból indulj ki – morogtam, majd leültem Bills mellé.
   - Mellesleg olyat csináltunk, amit viszonylag nem csináltok sűrűn kettesben: beszélgettünk – mondta Harry is.
   - Mi is szoktunk – szólalt fel Bills.
   - Ja, arról, hogy ki legyen felül? – vontam fel a szemöldökömet, mire kinyújtotta a nyelvét. – Drága Bills, amúgy ha jól tudom már te sem vagy Louis által szűz – vigyorogtam rá.
   - Ezt honnan veszed? – tagadott mindent. Ismerem a tagadást. Mi is ezt csináljuk. Csak jobban.
   - Két napja, egyik éjjel nem nagyon bírtam aludni és hát… hidd el nem akartam, de halottam – röhögtem fel, mire gyorsan terelte a témát a vörösség.
   - Amúgy védekeztél Harry szívem? – nézett felé Bills, mire elvörösödtem. – Mert ha nem, akkor lehetek a keresztanyja? – mosolyogott most már rám.
   - Harry, ha gyereket raktál Skylar hasába kiheréllek – vigyorgott Louis, majd a kezében tartott késsel olyan mozdulatot tett, mintha meglékelne egy dinnyét.
   - Az Isten szerelmére igen – csattant fel Harry.


ruha:

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    nagyon tetszett:)))
    Nem is találok szavakat:)
    Remélem nem sokára hozod a kövit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia.
      wow örülök, hogy tetszett.
      holnap vagy holnapután jön a következő. :dd
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  2. tudod hogy ez a kedvenc részem.. és kifejtettem a véleményemet már párszor.imádom. csak annyit mondanék.: LAMBADÁZZ.! :'Dxd

    VálaszTörlés