2012. május 5., szombat

●Utószó utáni szó●

~ Niall egyedül a szemeit szereti magán.

(Az író szemszöge)


   Skylar Tomlinson: miután nagy nehezen kiheverte mindazt a rosszat, ami érte mindössze pár hónap alatt eltervezte, hogy abbahagyja a mindenféle különböző tevékenységét és tanulni kezd. Persze ez sem megy zökkenő mentesen, főleg nem úgy, ha az ember végzős és olyan osztálytársakat kap, mint Isabella vagy Nora és olyan szomszédjai vannak, mint a One Direction.
   Skylar elhatározta, hogy egy ideig még nem költözik el otthonról, úgy, mint azt Bills tette, hanem kiélvezi az életet a szüleivel, amit elég sok hónapon át elpazarolt.

   Harry Styles: miután már csak négy fiú maradt a nagy házban Harry fejében is megfordult, hogy esetleg Ő is elhagyná a fiúkkal közös házukat és Skylarrel élne a saját házukban.
   - Azt megtanultam, hogy az élet rövid – mondtam Skylarnek -, főleg, hogy veled mindig történik valami, ami miatt ezt gondolhatom, de szeretném ezt a rövid életet veled kiélvezni – fejeztem be végül, de aztán rájött, hogy közel sem ez a mondandóm vége. A szobámban ültünk mindketten az ágyamon. Két kezem közé fogtam az arcát, majd folytattam, azt az eszementséget, ami az imént jutott eszembe. – Skylar… én… tényleg szeretlek és embert még talán így nem is szerettem, mint téged és szeretném, ha te is viszonoznád ezt.
   - Én viszonzom, te marha – csókolt meg, de finoman eltoltam, jelezve még nem fejeztem be.
   - Lenne hozzád egy kérdésem – szólaltam meg rekedten. A torkom teljesen kiszáradt. Körbe néztem a szobámban, majd megakadt a szemem az ágyam mellett lévő 7up-os üvegen. Lecsavartam a kupakját, majd azt a kör alakú bigyót leszedtem róla és letérdeltem az éppen ágyamon ülő lány elé. – Lennél a mennyasszonyom? Nem kell igent mondanod, ha nem akarsz. Én megértem. De ez nem azt jelenti, hogy most azonnal hozzám kell jönnöd, vagy azt, hogy nem kapsz normális gyűrűt. Csak szeretném, ha igaziból össze lennénk kötve. Mondjuk ezzel az ígérettel – hadartam el egy levegővel. Letérdelt elém és megcsókolt. – Tehát igen?
   - Igen, de lenne egy kikötésem előtte – mondta, miközben az ujját nyújtotta nekem, amire felhúztam az üvegről imént leszedett gyűrűpótlékot. – Had érettségizzek le – nevetett fel. 

   Louis Tomlinson és Isabella Cups: miután összeházasodtak két hetet töltöttek kettesben Honolulun. Pár koncertet és egy turnét is le kellett mondaniuk a házasság, mézeshetek, illetve Skylar elrablása miatt még régebben. Valamint a rajongókat egy kicsit az esküvő is megdöbbentette.
   - Louis? – léptem be a közös hálószobánkba kissé remegő térdekkel és kisebb bujkáló mosollyal az arcomon.
   - Igen, édes? – fordult el a számítógépétől.
   - Mit csinálsz éppen? – ültem le mellé az ágyra, majd kaptam egy puszit.
   - Képeket nézek. Baj van?
   - Nem tudom… Neked kell eldöntened – hajtottam le a fejemet. Hogy is tudnám elmondani neki? – Van egy hírem – húztam ki magam végül. Lehet, hogy észreveszi, majd… Nekem már eléggé feltűnt.
   - Bills… te mostanában… többet eszel a kelleténél?
   - Nem – mosolyogtam el. – Vagyis, de… de ez nem… Terhes vagyok, Louis.
   - Kitől? – állt fel indulatosan, majd mire meglátta az értetlen arckifejezésemet vigyor ült ki az arcára, amitől a szívem nyugodtan kezdett tovább dobogni. – Apa leszek! – kiáltott fel, majd felkapott a karjaiba.

   Liam Payne és Nora Termopol: kis párosunk története igazán nyugalmas. Nora végzős a gimnáziumban és, amint elvégezte a gimnáziumot tovább szeretne tanulni harcművészet szakon egy közeli főiskolán. Liammel továbbra is együtt vannak. Randevúznak, romantikáznak.

    Amberlie Commin:
  
Már négy hónapja rohadok ezen az istenverte helyen. A női börtönök… undorítóak. Mocskosak és borzalmasak. Inkább megölném magam, ha lenne mivel, minthogy itt bent rohadjak még – a rám szabott – további tíz évet. Jó magaviselet fejében kilenc és háromnegyed.
   - Amberlie Commin emberölés, illetve emberölési kísérlet, valamint emberrablás fejében tíz év letöltendő börtönbüntetésre ítélem – ütött kettőt a bíró, majd két debella őr elráncigált a bíróságról.
  
Amberlie, ha látná, magát elborzadna. Mindennap csak az ágyán ül szótlanul. A haján lenőtt a szőke festék. Hosszú szőke – most már zsíros - haja már csak a válláig ér és néhol csomókban hiányzik. A műkörmei lenőttek. A narancssárga börtön ruhája koszos és szakadt volt. A szája repedezett, az arca zsíros és pattanásos. Tíz év letöltendő börtönbüntetést kapott.

   Niall Horan: Niall szakított azzal a lánnyal, akivel Cristelben jött össze és azóta sincsen kialakuló kapcsolata.

   Zayn Malik: szintén szakítottak a barátnőjével, így most szingliként éli a napjait.

   Gustave Malt: visszarepült Dániába, hogy tovább fotózhasson, ám ebből sem lett semmi, mert felfigyelt rá egy tehetségkutató, aki megkérte, hogy utazza vele körbe a világot és fotózzon neki.

   Adrian Burmker: Münchenbe költözött, ahol folytatta a modellkedést és mostanra már a legjobb és legszebb modellek közé tartozik.

12 megjegyzés:

  1. Kedves Alexa L. Wozde!!!

    Háhááááááá, első komiiiiiiiii!!!!!! :DDDDDDDD *-*

    Nagyon jó lett ez is!!! :DD Még egyszer mondom...: sajnálom, hogy vége a történetnek. :// Viszont örülök, hogy viccesre vetted a figurát a Louis-os résznél. :DD Ezen én kiégtem:

    '~ - Nem – mosolyogtam el. – Vagyis, de… de ez nem… Terhes vagyok, Louis.
    - Kitől? – állt fel indulatosan, majd mire meglátta az értetlen arckifejezésemet vigyor ült ki az arcára, amitől a szívem nyugodtan kezdett tovább dobogni. – Apa leszek! – kiáltott fel, majd felkapott a karjaiba.~' Komolyan mondom percekig csak ezen röhögtem. xDD

    Remélem az új blogodon hamar látható lesz az első rész. :D

    Puszillak, IMÁDLAK,

    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, drága Liraa!

      Köszönöm, hogy ide IS írtál és nagyon örülök, hogy tetszett. :D
      Igyekszem humorosra venni a figurát egy szomorúbb, mély rész után, hogy azért ne legyen az a szívtépő és nyaggató a történet. :D
      Még felteszem a Köszönetnyilvánítást és az előszó már repül is fel. :DD
      Puszi és imádlak: Alexa L. Wozde xx ♥

      Törlés
  2. Szia!huh jó régen írtam....:)Igazából mindig elfelejtettem írni ezért elnézést kérek....na szóval....leginkább az utószó tetszik talán azért mert minden jóra fordult.Ez az utószó utáni szó igazán jó ötlet volt,így legalább megtudtuk,hogy minden jól alakul a továbbiakba is.Hiányozni fog a történet de egyszer minden véget szokott érni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát már hiányoltalak. :) Igyekeztem mindent a legjobb irányba fordítani, mert nem szeretem a szomorú befejezéseket.:D
      Az utószó utáni szóról csak annyit, hogy szeretem a dolgokat tisztázni. :)
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  3. Olyan aranyos lett Harry 'majdnem' leánykérése.:DDD
    Mindjárt letekerem a coca coláról azt az izét és eljegyzem magamat..:"Dxd
    A Louis és Bills dolog pedig nagyon .. wá. lou-lou úton. érkezik.. xd kitől lenne.? a kertésztől, mi?xd
    Miss termopol meg naná, hogy a harcművészetire megy..xd
    Amberlie meg nem igazán érdekel..xd
    csóri Niall meg Zayn meg nem tudnak csajozni.? vagymiii?xd
    * várom a köszönetnyilvánítást.. *

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I. Csak ügyesen jegyezd el magadat, úgy hogy én leszek a tanud... mind a kettő.. XD
      II. Hát én fiúnak gondoltam, de lehet ifjabb Louis is.. xd
      III. Menjen Kung Fu szakra... (Szerinted kapok érte?!)
      IV. Engem sem.. xd
      V.Így jártak.. :S xd

      Törlés
  4. nagyon jóó kár hogy vége..a másik blogod is minden nap fogom olvasni,nézni,várni mikor van uj rész
    legjobb rész ebben az utolsó bejegyzésben:
    Harry leánykérése,Louis hülye kérdése,és hogy az a ribanc(bocs a kifejezésér) már a dutyiban ül...
    imádtam <3
    teljesen biztos vagyok benne hogy a masik blog is ilyen izgalmas es jo lesz <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a belém vetett bizalmadat. Hihetetlenül jól esik. :)
      Harry leánykérését tényleg a legcukibb momentumnak szántam, örülök, hogy mindenki más is így gondolja.
      Az meg, hogy ribancnak nevezted Amberlie-t nem zavar, mert tényleg az.. xd
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszett!!:)
    Harry&Skylar :D Remélem majd egyszer tényleg összeházasodnak:D És Bills terhes?Örülők neki:)
    Olyan fura lesz nem olvasni a blogodat :/ nem várni,hogy hozd az új fejezetet.De a másik blogodat is olvasni fogom:)
    Imádtam ezt a blogodat :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jajj Ari.. :) Hát egyszer Harry és Skylar biztos össze fognak házasodni, csak azt ti már nem fogjátok elolvasni.. :S
      De! Lesz hol várnod, hogy feltegyem a frissítést. ;)
      Köszönöm.
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  6. Sziia!
    Ez nagyon jó lett a lezárás.
    Bills terhes áááh. :D
    Fura lesz nem olvasni a blogot.:/
    De tök jó hogy ilyen viccesre vetted a figurát egy szomorú rész után.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát igyekszik az ember lánya. :) Nekem furcsa lesz nem ide feltenni a frisseket, de majd belerázódom, remélem ti is bele fogtok. :D
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés