2012. május 4., péntek

●Utószó●

~ Ha Louis unatkozik elkezdi Harryt piszkálni.


   Négy hónap telt el a „terrortámadásom” óta. Egy hónapig a kórházban feküdtem, két hónapon át pszichológushoz, három hónapon keresztül egyfolytában Clay-jel álmodtam. És az utolsó hónapomat Harry-vel töltöttem. Kettesben. Távol mindentől. Spanyolországban. A tengerparton.
   Jól lebarnultunk.
   Most pedig itt állok lenge koszorúslány ruhában, Las Vegas egyik kamutemplomában, az oltárnál egy Elvis imitátorral és nézem, amint Bills és Louis összekötik az életüket. Én és Nora ugyanolyan ruhát viselünk. Rövid szürke szoknya és egy bikini felső szerű elöl kötött felsőrész. Sötétszürke.
   Bills esküvői ruhája pedig… hófehér… hátul uszályos elöl combközépig érő, a derekán egy fekete övvel.
   - Bárcsak én lennék most a férj és téged ebben a ruhában vihetnélek nászéjszakára – bökött ujjával a szürke ruhácskámra Harry.
   - Majd meglátjuk – kacsintottam.
   - Ez egy ígéret? – csillant fel a szeme.
   - Még meglátjuk.
   - És most… - vágódott pózba az Elvis imitátor – mielőtt betolnám a mogyoróvajas-banános szendvicsemet csókold meg a menyasszonyodat.

koszorúslány ruha:












Bills ruhája:

15 megjegyzés:

  1. első komment. HÁHÁÁ.!
    imádom.! az egészet. komolyan, annyira jó.:DDD
    mogyoróvajas banános szendvics a francokat.! ;D
    lebarnultak. jee. énis. wá. nem tudok mit mondani. Lou&Bills a tökéletes pár. fél év múlva meg veszekednek majd a mikrón, mi.?:"D ismerős.?xd
    ♥♥♥
    ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ha ti is ott voltatok az esküvőn negyed évet adok és elválnak.. XDD
      és milyen mikrón? a vízforralón.. >.<

      Törlés
  2. Szia!
    Áh nagyon tetszett:))
    Louis&Bills :)
    Nem is tudok többet írni :D
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig örültem volna neki.:DDDD
      Köszi, hogy írtál. ;)
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  3. nagyon jó !!!
    Louis and Bills <3
    kár hogy vége lesz remélem a másik is enyire jó lesz!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, hogy az is efféle sikereket arasson. :DD
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  4. Kedve Alexa L. Wozde!!!

    Na jó... én azt hittem, hogy szívatsz minket azzal, hogy azt írtad az UTOLSÓ fejezet végére: Vége a történetnek... vagyis hát pontosan azt gondoltam, az is párbeszéd...

    DE most, hogy megláttam az UTÓSZÓT... nagyot csalódtam, és nagyon elszomorodtam.

    Azért csalódtam, és szomorodtam el, mert azt hittem tovább írod...

    De ezek ellenére, nagyon örülök neki, hogy megismerhettem a Történeted és "Téged"!!! :D

    Mindenesetre, Puszillak, Imádlak,

    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Liraa!

      Számomra az egyik legjobb az volt, hogy megismerhettelek téged és a blogodat (amit megjegyzek frissíteni is kellene ;D). Nagyon jól írsz, még sokra viszed, de nem akarok most ballagási búcsúbeszédet mondani.
      Sajnálom, hogy csalódnod kellett, de mindezek mellett remélem nem bennem csalódtál.
      Nem szándékoztam viccel az utolsó fejezettel, valahogy így láttam ennek az értelmét és már szinte tűkön ülök, hogy az új történetemmel debütálhassak, de persze azzal sem megy minden rendben... De adódnak rossz napok. :)
      Puszi és úgyszint imádlak: Alexa L. Wozde xx ♥

      Törlés
    2. Kedves Alexa L Wozde!!!

      Frissítés: apró gondjaim akadtak a fejezettel. ://

      Ez most komoly...? úristen, el se tudod képzelni milyen jól estek a szavaid. *.* Miből gondolod, hogy jó vagyok és sokra viszem? ._.

      Nem benned csalódtam. :)

      Végül is érthető, hogy így láttad értelmét befejezni. :)

      Viszont mondok valamit. (Nem akarok egoista lenni, vagy ilyesmi) Biztos hogy örülsz majd annak, hogy az új blogod újabb olvasóval gazdagodott. . . Velem. :)

      Továbbra is kíváncsian várom az irományaidat, és igyekszem minél értelmetlenebbül megfogalmazni, mennyire szeretem az írásod. :)

      Puszillak, IMÁDLAK,

      Liraa *-*

      Törlés
  5. Louis & Bills ♥♥
    Remélem az ez utáni utószó hosszabb lesz. :p
    Amugy az új oldaladnak mi a linkje?
    :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezek olyan rövid részeknek vannak nálam betervezve, de azt hiszem hosszabb, mint ez. ;PP
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  6. még csak most találtam meg ezt a blogot de nagyon tetszik :) de azt szeretném kérdezni h a szöveget te találod ki vagy hogy van ez az egész?? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek teljes mértékben egyedi és saját ötletek, ha erre akartál célozni. Ha pedig másra, akkor igen, ezt én írom. A gépemen. Word dokumentumokban. :)
      Puszi: Alexa L. Wozde xx

      Törlés
  7. 1. Sziia! Ez a rövid kis fejezet is nagyon megfogott! ;D Imádom, annyira jóó...! :DD Kiváncsian várom a következő blogodat/történetedet.:DD
    puszi.:)<33

    2.Azt szeretném kérdezni hogy a blogod design-ét mivel szerkesztetted meg?:$ Léci válaszolj.köszipuszi^^:DDD♥

    VálaszTörlés